KOM WERKEN BIJ
FUEL SERVICES NEDERLAND
NIEUWE UITDAGING?
Kom werken bij Fuel Services Nederland
Werken bij Fuel services nederland?
Regelmatig zoeken wij nieuwe collega’s om onze teams te versterken. Zie hieronder in de video hoe het is om bij Fuel Services Nederland te werken.
Verkoopmedewerker
Jij maakt deel uit van een zelfstandig team en samen met jouw collega’s regel jij de taakverdeling van jullie locatie. Het tankstation is 365 dagen per jaar open, er wordt dus ook gewerkt in de avonden, weekenden en op feestdagen. Jouw doel is ervoor zorgen dat iedere klant de shop verlaat met een glimlach. Jij doet er altijd alles aan om ervoor te zorgen dat een klant jouw locatie veilig kan bezoeken, alles schoon en netjes is en alle klanten behandeld worden met volledige aandacht tijdens een transactie.
Daarnaast is er ruimte om jezelf te ontwikkelen door o.a. diverse taken achter de schermen op te pakken, verschillende trainingen te volgen en dagelijks te werken aan het verbeteren van skills zoals probleem oplossend vermogen, klantvriendelijk werken, werken in teamverband en communicatieve vaardigheden. Jij krijgt de kans om door veel verantwoordelijkheid te nemen mede vorm te geven aan de inhoud van jouw dagelijkse werkzaamheden.
Daarnaast is er ruimte om jezelf te ontwikkelen door o.a. diverse taken achter de schermen op te pakken, verschillende trainingen te volgen en dagelijks te werken aan het verbeteren van skills zoals probleem oplossend vermogen, klantvriendelijk werken, werken in teamverband en communicatieve vaardigheden. Jij krijgt de kans om door veel verantwoordelijkheid te nemen mede vorm te geven aan de inhoud van jouw dagelijkse werkzaamheden.
Zelfstandigheid.
De shop wordt door één medewerker geopend, beheert, afgesloten daarnaast sta jij meestal alleen te werken. Het is belangrijk dat jij het belang ziet van het werk dat gedaan moet worden, jij niet bang bent om beslissingen te nemen en jij jezelf goed gemotiveerd kunt houden tijdens een dienst.
Groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Veiligheid is één van de belangrijkste kenmerken binnen FSN. De veiligheidsprocedures dienen te worden gevolgd. Daarnaast zijn wij afhankelijk van jouw inzet, het is belangrijk dat wij op jou kunnen rekenen.
Klantvriendelijkheid.
Klanten spelen een hoofdrol in jouw functie, alles wat wij doen is om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en die soms zelfs te overtreffen. Zorg ervoor dat jouw winkel en terrein netjes en schoon zijn, dat alle producten beschikbaar zijn en dat de klant jouw volledige aandacht krijgt aan de kassa.
Communicatieve vaardigheden.
Communicatie met collega’s is van groot belang binnen een zelfstandig team. Collega’s aanspreken met opbouwende feedback is voor jou geen probleem. Zelf sta jij ook open voor de opmerkingen van een collega over jouw werkzaamheden en/of gedrag, dit is belangrijk voor persoonlijke groei en de ontwikkeling van het team.
Flexibiliteit.
Binnen de zelfstandige teams is het van belang dat jij je gemakkelijk aan kunt passen aan een veranderende omgeving, werkwijze, werktijden, taken, verantwoordelijkheden, beleidswijzigingen en gedragingen van anderen.
Nauwkeurig.
Jij hebt te maken met geld, goederen en waardepapieren het is daarom belangrijk dat jij kunt multi-tasken en nauwkeurig werkt zodat er geen kas- of voorraadverschillen ontstaan.
De functie ontwikkelt zich constant en kan meer van jij vragen dan hierboven is beschreven is. Raadpleeg hiervoor ook altijd de van toepassing zijnde werkprocessen en procedures en overleg regelmatig met jij team en jouw leidinggevende.
De shop wordt door één medewerker geopend, beheert, afgesloten daarnaast sta jij meestal alleen te werken. Het is belangrijk dat jij het belang ziet van het werk dat gedaan moet worden, jij niet bang bent om beslissingen te nemen en jij jezelf goed gemotiveerd kunt houden tijdens een dienst.
Groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Veiligheid is één van de belangrijkste kenmerken binnen FSN. De veiligheidsprocedures dienen te worden gevolgd. Daarnaast zijn wij afhankelijk van jouw inzet, het is belangrijk dat wij op jou kunnen rekenen.
Klantvriendelijkheid.
Klanten spelen een hoofdrol in jouw functie, alles wat wij doen is om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en die soms zelfs te overtreffen. Zorg ervoor dat jouw winkel en terrein netjes en schoon zijn, dat alle producten beschikbaar zijn en dat de klant jouw volledige aandacht krijgt aan de kassa.
Communicatieve vaardigheden.
Communicatie met collega’s is van groot belang binnen een zelfstandig team. Collega’s aanspreken met opbouwende feedback is voor jou geen probleem. Zelf sta jij ook open voor de opmerkingen van een collega over jouw werkzaamheden en/of gedrag, dit is belangrijk voor persoonlijke groei en de ontwikkeling van het team.
Flexibiliteit.
Binnen de zelfstandige teams is het van belang dat jij je gemakkelijk aan kunt passen aan een veranderende omgeving, werkwijze, werktijden, taken, verantwoordelijkheden, beleidswijzigingen en gedragingen van anderen.
Nauwkeurig.
Jij hebt te maken met geld, goederen en waardepapieren het is daarom belangrijk dat jij kunt multi-tasken en nauwkeurig werkt zodat er geen kas- of voorraadverschillen ontstaan.
De functie ontwikkelt zich constant en kan meer van jij vragen dan hierboven is beschreven is. Raadpleeg hiervoor ook altijd de van toepassing zijnde werkprocessen en procedures en overleg regelmatig met jij team en jouw leidinggevende.
Solliciteer bij Fuel Services Nederland
Vul hieronder uw gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.